13/05/2020

ERASMUS + STUDENTS RECIPES EXCHANGE / UČENCI SO V OKVIRU ERASMUS+ SPOZNAVALI RECEPTE DRUGE DRŽAVE

 Na naši šoli se zavedamo pomena zdrave prehrane in priprave zdravih obrokov. V projektu E-gardens je poudarek tudi na usvajanju zdravih navad in miselnosti, ko govorimo o hrani. V mednarodnem projektu se učenci 8.b razreda še posebej povezujejo z vrstniki iz španske partnerske šole Purisima. Že od lanskega leta skupaj raziskujemo tradicionalne jedi; tako smo izbirali najljubše slovenske recepte ter jih prevajali v angleščino za španske prijatelje. Ti so izbrali najljubšega in nam vrnili svoje predloge. V tem prazničnem decembru pa naši učenci s pomočjo mentorice v udobju svojega doma raziskujejo sestavine, ki bi jih lahko vključili v izbrane slovenske tradicionalne jedi in jih mogoče nabrali kar na domačem šolskem vrtu. Raziskovali so tudi njihov doprinos zdravju telesa. Ker se v decembru še vedno šolamo na daljavo, smo kar nekaj delavnic izvedli s pomočjo videokonferenc in spletnih orodij. Tako smo se npr. dobivali na Zoom urah ter svoje ideje zapisovali v Padlet. Učenci bodo praznike popestrili s pripravo tradicionalnih jedi, posnetke  pa delili s španskimi prijatelji. V aprilu 2021 se z njimi srečamo s pomočjo Zooma.

Inovativna tandemska aktivnost, ki poteka med slovenskimi in španskimi učenci, je nova oblika poučevanja in učenja. Učitelj učencem ne podaja novega znanja na tradicionalen način, ampak jim ponudi priložnost, da izkusijo in v polnosti sodelujejo v izbranih dejavnostih. Učenci se povezujejo z naravo, soočajo z resničnim svetom, pridobivajo znanje o navadah in prehranskih značilnostih prijateljev drugih dežel. Učenci se s sodelovanjem z vrstniki učijo o drugačnosti in, kar je naši skupini sodelujočih učencev najbolj pomembno, uporabljajo in nadgrajujejo svoje znanje angleščine. Preko aktivnosti se učenci učijo uporabe digitalnih orodij kot so Zoom, Mentimeter, Padlet, ter uporabo eTwinning platforme in Moodle učilnic, kjer izdelke naših učencev tudi objavljamo.

 

Zapisala: Ester Beguš










1 comment: